11 Ekim 2026, Pazar · 11:27 Piyasalar Kapalı
borsapanel.com Borsanın nabzı, tek panelde.
Abone Ol

e-Tebligat sistemine geçişte son tarih 30 Kasım

Hazine ve Maliye Bakanlığının "Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği", Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Tebliğle, daha önce bu alanda yapılan kanun değişikliği doğrultusunda e-Tebligat sistemine...

11.10.2026 - 09:21 | Son Güncellenme: 11.10.2026 - 09:22

AA

#E-Tebligat#Hazine Ve Maliye Bakanlığı#Resmi Gazete

e-Tebligat sistemine ilişkin yeni düzenlemeyle başvuru süreleri ve sistemden çıkış şartları belirlendi. Sisteme dahil olması zorunlu olup henüz kayıt yaptırmayan mükelleflerin 30 Kasım’a kadar başvurması gerekiyor.

Haberlerimizi Google'da Takip EdinGelişmelerden anında haberdar olun.Google'da tercih edilen kaynak olarak ekleyin

Hazine ve Maliye Bakanlığının "Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği", Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Kaynak: Uzmanpara
İlgili Haberler
Makroekonomi Almanya’da köpek sahiplerine bin 660 euroluk vergi yükü Sabah Finans Ekonomi · 1 saat önce Makroekonomi Tüm kurumları ilgilendiriyor: e-Tebligat sistemine geçişte son tarih belli oldu CNBC-e · 1 saat önce Borsa Köpek sahibi olmanın vergi faturası: Bazı ırklarda tutar katlanıyor Dünya Gazetesi · 1 saat önce Borsa e-Tebligat sisteminde yeni düzenleme! 30 Kasım vurgusu Finans Gündem (ing) · 1 saat önce Borsa e-Tebligat zorunluluğunda son tarih belirlendi Döviz.com · 1 saat önce

Yorumlar (0)

Giriş yaparak yorum yazabilirsin.

İlk yorumu sen yaz.